Driver’s License in English

At Køge Køreskole, we offer driver’s license classes in English

Experienced Driving Instructors

If you’re looking to obtain a driver’s license in Denmark and prefer English instruction, Køge Køreskole is your ideal destination. Our courses are available in English, led by skilled instructors who are adept in both theoretical knowledge and practical driving skills.

Our aim is to deliver educational yet engaging lessons. Being a contemporary driving school, we focus on keeping our students engaged and thoroughly versed in the course material. At Køge Køreskole, we commit to providing excellent education in a secure setting. We have a great track record with a high pass rate amongst our former students.

What is included in the Statutory Package?

The statutory package for car includes the following:

• Unlimited theory practice
  • 4 lessons on closed track
  • 16 lessons on the road
  • 5 lessons on slippery road
  • Individual lesson plan

You will be paired with a knowledgeable and highly proficient driving instructor, bringing years of experience to the table. Lessons are tailored to seamlessly integrate with your daily schedule.

Alongside the statutory package, completion of a first aid course and a medical certificate from your doctor is necessary. You must also be prepared for additional fees which should be paid to the local municipality.

Begin Your Journey Towards Your Driver’s License

Let our team of highly skilled instructors guide you on your journey towards your new driver’s license. We recognize the complexities regarding the process of obtaining your license. For this reason, we are dedicated to helping you throughout the entire process and will help you with all the necessary paperwork.

Reach out to us at +45 24 25 35 48 or secure your preferred course start date here. Otherwise, you can submit your details through our online contact form, and we will get in touch with you as quickly as possible.