MC-kørekort Køge

Har du en drøm om at køre motorcykel, så er vi klar til at hjælpe dig med et MC-kørekort i Køge

Fokus på kvalitet og trafiksikkerhed

At kunne køre rundt på landevejene på sin motorcykel er noget, mange drømmer om. Det er en oplevelse, der udstråler frihed, hvor du kan opleve motorens brummen og nyde de forskellige landskaber i horisonten.

Vælger du Køge Køreskole, når du skal erhverve dig motorcykelkørekort, sørger vi for udfordrende og sjov læring. Centrum for læringen er din og andres sikkerhed, når du færdes i trafikken. Vi har mange års erfaring med køreskolefaget og vores ønske er at blive din foretrukne køreskole, når du skal tage MC-kørekort i Køge og omegn. Vores motto er; “Den bedste undervisning giver de sikreste og bedste motorcyklister”.
Vores elever har en høj beståelsesprocent, hvilket i høj grad skyldes vores grundige og trygge undervisning.
Udover motorcykelkørekort kan vi også hjælpe dig med følgende:

Er du interesseret i at anskaffe dig bilkørekort, trailerkørekort eller MC-kørekort i Køge? Så lad os hjælpe dig. Vi har gennem årene hjulpet mange elever med at få deres ønskede kørekort.

Lovpakke til MC-kørekort i Køge

Såfremt du ønsker at anskaffe dig et motorcykelkørekort, er det lovpligtigt at gennemføre de obligatoriske lektioner. Lovpakken inkluderer følgende:

• 13 kørelektioner på vej
  • 4 lektioner på manøvrebane
  • 5 lektioner på køreteknisk anlæg
  • Ubegrænset teoriundervisning i 6 måneder

Udover lovpakken vil der være ekstra omkostninger, som skal dækkes af eleven. Disse kan eksempelvis være lægeattest, førstehjælpskursus og diverse prøveafgifter. Disse udgifter går ikke til køreskolen, men til diverse instanser.

Alle vores kørelærere arbejder fuldtid med mange års erfaring, hvilket garanterer undervisning af højeste kvalitet.

Tag MC-kørekort i Køge i dag

Er du klar til at realisere din drøm om et motorcykelkørekort? Hos Køge Køreskole garanterer vi et professionelt forløb, hvor du får kompetent undervisning og læring undervejs.

Du kan ringe til os på telefonnummer 24 25 35 48, eller tilmelde dig din ønskede holdstart. Du kan også udfylde vores online formular. Vi bestræber os på at svare dig hurtigst muligt.