Kørekort Køge

Det rette valg, når du skal tage kørekort i Køge eller omegn

Vi giver dig de rette færdigheder

Valget af den rette køreskole er afgørende, når du skal erhverve kørekort i Køge. Hos Køge Køreskole sikrer vi et forløb, der både er underholdende, informativt og udfordrende. Vores undervisning er grundig og vi sørger for et trygt miljø. Vi klæder dig godt på så du får de nødvendige kompetencer til at navigere bilen trygt, sikkert og selvstændigt. Vi ønsker at alle vores elever bliver dygtige trafikanter, der forstår både det teoretiske og praktiske aspekt af at køre bil. Vores tilgang til undervisningen har givet vores elever en høj beståelsesprocent. Udover kørekort til bil, kan vi også hjælpe dig med:

Vi er klar med den rette undervisning og vejledning, når du skal have kørekort i Køge. Uanset om du ønsker at kunne køre bil, motorcykel eller med trailer. Ønsker du at vide mere om, hvordan et forløb er hos os? Så tag kontakt til os i dag.

Indhold af lovpakke til bil

Uanset om du ønsker at tage kørekort i Køge eller resten af landet, er lovpakken obligatorisk. Lovpakken indeholder alle essentielle ting, man skal kunne for at gebærde sig i trafikken:

• Lektionsplan
  • 16 kørelektioner på vej
  • Ubegrænset teoriundervisning
  • Glatbanekursus på køreteknisk anlæg
  • Manøvrebane (4 lektioner á 45 minutter)

Man bør medregne yderligere udgifter foruden lovpakken. Det kan eksempelvis være for en lægeerklæring, prøveafgifter eller førstehjælpskursus. Disse udgifter går ikke til køreskolen, men til diverse instanser. Det kan også være fordelagtigt at investere i ekstra køretimer, hvis man ikke føler sig klar til køreprøven efter endt lovpakke. Det anbefales at lytte til kørelærerens anbefalinger. Man bestemmer dog selv, hvornår man vil til køreprøve, så længe lovpakken er gennemført. Alle vores kørelærere arbejder fuldtid, hvilket giver dig de optimale forudsætninger for at få dit ønskede kørekort.

Tag dit kørekort i Køge i dag

Er du klar til at begynde på dit kørekort? Så lad Køge Køreskole hjælpe dig. Vi giver dig undervisning af høj kvalitet, kompetente kørelærere og en lektionsplan tilpasset din dagligdag. På den måde er du sikret et forløb, der gør dig klar til at færdes i trafikken på egen hånd.

Har du nogle spørgsmål, kan du kontakte os på 24 25 35 48. Du kan også tilmelde dig din ønskede dato for holdstart allerede nu. Ellers kan du benytte dig af kontaktformularen på vores hjemmeside. Herefter vil vi vende retur på din henvendelse hurtigst muligt.