Trailerkørekort Køge

Hos Køge Køreskole får du et effektivt og lærererigt forløb, når du skal have kørekort til trailer

Effektivt og lærerigt forløb

Ønsker du at anskaffe dig et trailerkørekort i Køge eller omegn hurtigt og effektivt? Så er vi det rette valg for dig. Vi har mange års erfaring som køreskole og vi skræddersyr et effektivt og udfordrende undervisningsforløb. Alle vores kørelærere er erfarne og fuldtidslærere og de er ambitiøse med målet om at udvikle dine kørefærdigheder. Vi stræber efter at give dig en god og lærerig oplevelse, når du tager dit kørekort hos os. Derfor foregår vores undervisning i et trygt miljø, hvor pensum bliver gennemgået omhyggeligt. Foruden kørekort til trailer, kan vi også hjælpe dig med følgende:

Kontakt os, hvis du ønsker at erhverve dig et bil-, motorcykel- eller trailerkørekort i Køge. Med vores kompetente kørelærere får du et sjovt og underholdende forløb. Vores elever har alle en høj beståelsesprocent.

Fantastisk, nemt, og hurtigt forløb

Fantastik, nemt og hurtigt forløb hos Drive Trafik hos Jørgen i Køge.
Jeg bestod begge prøver i første forsøg. Præcis 3 måneder efter stod jeg med mit kørekort i hånden!
Kan varmt anbefales herfra

Super effektivt

Super effektiv teori og praktisk undervisning.
Havde ikke regnet med det ville gå så nemt.
Kæmpe tak til Køge afdelingen.

Klar anbefaling

Jeg havde et mega godt forløb, hvor undervisningen blev sjov og underholdende, men også taget alvorligt.
Jeg gik hos Jesper og det ville jeg gøre igen:)

Fantastisk køreskole

Jeg har fået en super god forståelse for den læring jeg skal bruge når jeg lander på landevejen til forår, og glæder mig max, så Jesper tak for hjælp til at bestå mit forløb.

Kan kun anbefales

Super fedt køreskole.
Jeg røg lige igennem i første hug. Både til teori og køreprøve, fandt de en tid til mig med det samme.
Jørgen fra Køge er en super kørelærer!

Fantastisk køreskole

Fantastisk køreskole med gode kørelærer.
Bestod det hele på første forsøg, kan kraftigt anbefalede Køge med Jesper som kørelærer.

Har du spørgsmål?

Lovpakke til trailerkørekort i Køge

Ønsker du at erhverve dig et trailerkørekort, skal du gennemføre den obligatoriske lovpakke. Lovpakken til trailerkørekort indeholder følgende:

• teori
  • Lektionsplan
  • Tilmeldingsgebyr
  • praktiklektioner
  • Praktisk køreprøve inkl. leje af bil

Vælger du os som din køreskole, når du skal tage trailerkørekort i Køge, kan du forvente at det typisk tager 3-5 uger at få det. Med en af vores erfarne kørelærere, vil du hurtigt og effektivt lære at manøvrere med trailer. Når du har dit nye kørekort i hånden, er det tilladt for dig at føre påhængskøretøj op til 3500 kg. Det kan eksempelvis være en hestetransport, campingvogn eller bådtrailer.

Tag dit trailerkørekort i Køge

Er du klar til at lære hvordan du manøvrerer rundt med en trailer? Vi står klar til at lære dig det. Vi er en fleksibel køreskole, der tilpasser dit forløb til din kalender. Kontakt os på 24 25 35 48 eller book din tid til holdstart i dag. Alternativt kan du udfylde kontaktformularen på vores hjemmeside og så vender vi tilbage til dig så hurtigt som muligt.